0

ПРОДУКЦІЯ

 

100%
ПОЛІЕСТЕР

 

СТІЙКІСТЬ ДО ВИСОКИХ ТА НИЗЬКИХ ТЕМПЕРАТУР

 

МІЦНІСТЬ І ЗНОСОСТІЙКІСТЬ

 

СТІЙКІСТЬ ДО ДО ВИГОРЯННЯ ТА ВОЛОГОСТІЙКІСТЬ

 

ЗРУЧНІСТЬ У ВИКОРИСТАННІ

СТЯГОВІ РЕМЕНІ

Самим надійним і простим способом є кріплення вантажу натяжним ременем. Стягові ремені складаються з плоскою широкої текстильної стрічки з поліестеру, кінцевих (кріпильних) елементів, і натягача. Стрічка, маючи широку і плоску поверхню, забезпечує рівномірний розподіл притискного зусилля, при цьому поліестер з якого вона виготовлена, являє собою дуже міцний і зносостійкий матеріал.

Кріплення вантажів натяжним ременем для перевезення вантажів повітряним транспортом

Гачки, які використовуються в якості кінцевих елементів, дозволяють виконувати кріплення ременів практично на будь-яких вантажних транспортних засобах, а натягач забезпечує швидке, та найголовніше сильний натяг ременя. Завдяки своїй простоті і універсальності стягові ремені застосовуються для кріплення величезного розмаїття вантажів, і знайшли своє застосування в багатьох галузях. Зручність у застосуванні і легкість в використанні дає цим ременям великі переваги перед звичайними засобами кріплення вантажів. Стягові ремені і стрічки пройшли тестові випробування, на вимогу видається протокол лабораторії. Можливо виготовлення ременів іншої довжини і комплектації, згідно з вимогами замовника, а так само постачання будь-яких складових стягових ременів окремо. Продукція упакована в картонний гофрокороб (для стягових ременів і фурнітури), стрічки поставляються в бухтах

Стяговий ремінь, двокомпонентний

ФУРНІТУРА
ДЛЯ СТЯГОВИХ РЕМЕНІВ

Храпових замок (речет) - стяжний пристрій, який робить використання стягових ременів зручним і легким. Завдяки храповому механізму натягнення ременя відбувається без особливих зусиль і з високою швидкістю. Використання стягових ременів з храповими замками здатне істотно прискорити завантаження вантажу, що дозволяє скоротити простій техніки, та відповідно зменшити транспортні витрати. В якості кінцевих елементів в залежності від продукції, наше підприємство використовує звичайні і зварні J-образні гаки, виконані зі сталевого прутка різного перетину. Литі гаки з запобіжним замком, сталеві півкільця.

РУЧНІ ЛЕБІДКИ

Лебідка зручна в застосуванні, корпус обладнаний декількома отворами, що дозволяють закріпити її на плоскій поверхні в декількох положеннях. Механізм барабана і редуктора обладнаний стопором, що дозволяє в будь-який момент зупинити підйом вантажу і зафіксувати положення лебідки. Лебідка виготовлена зі сталі з антикорозійним покриттям, що забезпечує захист від іржі, і відповідно подовжує термін її служби.

СТЯГОВІ РЕМЕНІ

ООО «Спільне підприємство Крафт» виготовляє три види стягових ременів. Це двокомпонентний кріпильний ремінь, однокомпонентний кільцевий ремінь, і ремені стягові для автовозів.

Однокомпонентний стяговий ремінь(кільцевий)

Являє собою текстильну ремінну стрічку, закріплену на стягвому пристрої з храповим механізмом. Даний тип ременя дозволяє зв'язати вантаж разом, шляхом обхвату. Стрічка з'єднується зі стяговим механізмом, до якого вона приєднана другим (вільним) кінцем, утворюючи, таким чином, кільце, яке можна відрегулювати по довжині і натягнути за допомогою храпового механізму.
Стяговий ремінь для автовоза

Ремінь для автовоза

Являє собою двокомпонентний ремінь з додатковим, рухомим крюком і чотирма антифрикційними накладками, які розташовані на довгої частині ременя що відєднується. Дані ремені дозволяють надійно фіксувати колеса транспортних засобів що перевозяться на спеціальних вантажних автомобілях - автовозах. Додатковий гак дозволяє забезпечити обхват колеса по найбільш оптимальної траєкторії, а також розмістити натягач в комфортному для експлуатації положенні. Накладки ж служать для того щоб ремінь щільно лежав на покришках колеса і не зсковзував.

БУКСИРУВАЛЬНІТРОСИ

Наші ремені виготовлені з текстильної поліестерової стрічки, яка будучи дуже легкою і компактною, в той же час дуже міцна, що дозволить вам буксирувати навіть важкі автомобілі. Стрічка з поліестеру м'яка і еластична, це забезпечує пом'якшення ривків при початку буксирування. Стрічка виткана таким чином, що навіть при розриві декількох ниток, ремінь не порветься і не почне розпускатися. Наші ремені оснащені якісними кінцевими елементами - карабінами, які забезпечать зручне і надійне кріплення буксирувального тросу до транспортних засобів. Стрічка, яка використана для виготовлення, буксирувального тросу має яскраве забарвлення, що дозволить водіям інших транспортних засоби завчасно побачити, що автомобілі рухаються на буксирі.
Трос буксирувальний

ТЕКСТИЛЬНА СТРІЧКА

Для виробництва текстильної стрічки застосовуються поліестерові (поліефірні) технічні нитки. Поліестер володіє рядом властивостей, які дають йому значні переваги перед іншими матеріалами. Технічна стрічка з поліестеру дуже міцна, не боїться впливу ультрафіолетових променів, стійка до впливу агресивних середовищ, може застосовуватися в широкому діапазоні температур навколишнього середовища, не боїться намокання, стійка до механічних навантажень. Поліестер має малу вагу, гарну еластичність, низький коефіцієнт подовження, довгий термін служби. Після виготовлення PES-стрічки ми проводимо обов'язковий контроль якості, перевірку на відповідність різноманітним вимогам показників надійності, проводимо приймально-здавальні і періодичні випробування. Стрічка, виготовлена ​​на нашому підприємстві - це зразок поєднання високої якості застосовуваних матеріалів і обладнання, а також професіоналізму наших співробітників.

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

 

РС-5-10

Ремень стяговий, максимально критичне навантаждення - 5 тонн,
Номінальне рабоче навантаження - 2‚5 т.‚ коефіцієнт запасу міцності 1:2,
Ширина ременя 50 мм, довжина ременя -10м.
 

РСм-0,8-4

Ремень стяговий, малий механізм, ширина стрічки - 28 мм.,
максимально критичне навантаження— 0,8 т.‚
номинальне рабоче навантаження - 0,4 т.‚ довжина реміня - 4м.
 

СТ-28, СТ-200 

Стрічки поліефірні із розривним навантаженням не менше 5.3.2 тонн
відповідно. Колір стрічок і кількість маркерів смислового навантаження не несуть
 

РСА

Ремінь стяговіий для автовозів.
(стрічка і фурнітура - 3т-5т., Довжина - Зм).
 

РСК / РК

Ремінь стяговий, кільцеве виконання (без гаків).
Ремкомплект
 

ТБ-3-6

Трос букирувальний, довжина — 6 м,
рабоче навантаження 1,5 т (1:2)

При експлуатації ременів з натяжним пристроєм слід пам'ятати про наступне:

  • Стяжка вантажу може здійснюватися тільки тими ременями, які не мають пошкоджень.
  • Ремені необхідно розміщувати таким чином, щоб вони рівномірно розташовувалися на всій поверхні вантажу.
  • При стягуванні вантажу ніколи не перевищуйте максимально допустиме робоче навантаження (LC)
  • Ніколи не зав'язуйте ремені в вузол, не зв'язуйте ремені, тим більше пошкодженні або розірвання ремені.
  • Не можна виробляти натяг ременів через гострі виступи, кромки, кути і поверхні які через свою гостру форму можуть пошкодити ремінь.
  • Стягові ремені повинні бути встановлені без перекручування стрічки. Також слід стежити за тим, щоб стрічка лежала на поверхні вантажу по всій своїй ширині. Не допускайте провисання країв стрічки, це може привести до зісковзуванню ременя.
  • Ремені слід використовувати для кріплення вантажу. Заборонено використовувати стягнутий ремінь для підйому вантажів.
  • На ремені повинна бути чітко помітне маркування, з інформацією про стяговий ремінь.
  • Перед експлуатацією ремінь слід перевірити на дефекти і пошкодження.
  • Заборонено використовувати додатковий важіль з ручкою натягача для досягнення більшого попереднього натягу.
  • Для запобігання будь-яких ушкоджень, натягач має працювати без віддачі (зворотний поштовх). Дана вимога безпеки може вважатися виконанною, якщо важіль стяжного пристрою, перебуваючи під навантаженням, не відскакує більш ніж на 15 см.

Для визначення цілісності стягового ременя, необхідно оглянути всі його елементи, а саме ремінну стрічку, натягач з храповим механізмом, кінцеві елементи. Для вибракування стрічки досить однієї з перерахованих умов:

  • Розрив або розріз нитки перевищують 10%;
  • Розрив пасової стрічки на повну ширину, або по кромці;
  • Сполучні шви пошкоджені;
  • Стрічка деформована через тепловий вплив внаслідок інтенсивного тертя;
  • Хімічні пошкодження стрічки;
  • Відсутність маркування або неможливість прочитати інформацію.
Натяжні елементи вибраковуються з наступних причин:
  • Стяговий пристрій або храповий механізм мають тріщини, розломи, сліди сильної корозії.
  • При деформації щілинного вала натягач використовувати заборонено.
Для кінцевих елементів критеріями що виключають можливість використання є :.
  • тріщини;
  • розломи;
  • суттєва деформація;
  • значна корозія;
  • розширення зіва (отвори) гака більш ніж на 5%.

ВАЖЛИВО: Перед експлуатацією стяжного ременя обов'язково перевірте справність механізму і надійність затягування гайок.

Дотримуйтесь вищеперелічених правил стяжки вантажу і стежте за тим, щоб тип кінцевого елементу для фіксації відповідав елементам точки кріплення і ваш вантаж доїде до пункту призначення цілим і неушкодженим.